vrijdag 3 november 2017

Belangrijke mededeling


LazaRus:

Ik heb een opdracht gekregen van Ma Tok.
Ik moet u iets vertellen dat sommigen van u plezier zal doen, maar de meesten verdriet.
Wat kan dat zijn?

Ma Tok heeft het de laatste tijd nogal druk met van alles en nog wat en zo komt zij er niet aan toe om drie keer per week een verhaaltje over ons te schrijven.
Ik persoonlijk vind dat jammer, maar er is niets aan te doen, zegt zij.
Voortaan zal er maar één keer per week een nieuw bericht over de familie Tok verschijnen. Omdat het Ma Tok het leukste lijkt dat vlak voor het weekend te doen komt er dus vanaf nu alleen op vrijdag nieuws over ons naar buiten.
Zo kunt u in uw vrije tijd genieten van onze belevenissen in de Tok-tuin.

Ik wens u sterkte toe met het verwerken van deze droevige tijding.
Als troost krijgt u nog een mooie foto van ons.

een deel van de familie Tok

6 opmerkingen:

  1. hier word ik niet blij van :(
    Kan Ma Tok misschien wel beloven bij belangrijke gebeurtenissen extra berichten te maken? Bv het uitkomen van eitjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me hierbij aan Annemieke.
    Groet Bartina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook druk, daarom las ik niet alle updates. Wat da betreft vind ik het van Ma Tok verstandig voor het weekend een update te geven
    Maar inderdaad bijzondere gebeurtenissen lees ik ook graag zo snel mogelijk. Alle goeds toegewenst Ma Tok in je drukke bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, ma Tok, maar heel begrijpelijk. Iedere twee dagen gaan zitten voor een verhaaltje, is ook wel veel werk. Dank u wel, dat u dat Tot nu toe wel heeft gedaan. We zien uit naar alle verhaaltjes die komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal begrepen! Mooie foto's trouwens, vooral die van die prachtige, rode hanenkam!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prima hoor, heel begrijpelijk.We wennen er wel aan:)

    BeantwoordenVerwijderen